Zadania:
- Prowadzenie dokumentacji biurowej.
- Kompletowanie dokumentacji serwisowej i fakturowanie usług.
- Zarządzanie harmonogramem usług serwisowych, organizowanie przeglądów wewnętrznych przyrządów kontrolno-pomiarowych, nadzorowanie ważności uprawnień, świadectw i certyfikatów.
- Prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu SZJ Dobrych Praktyk Dystrybucyjnych przy obsłudze tlenu medycznego,
Oferujemy:
- pracę w profesjonalnym zespole,
- stabilne zasady zatrudnienia,
- specjalistyczne szkolenia,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Umiejętnośći:
- skrupulatność,
- znajomość języka angielskiego minimum komunikatywna
- dobra organizacja pracy,
- znajomość pakietu MS Office ( EXEL),
- umiejętność pracy w zespole,
- chęć stałego podnoszenia kwalifikacji,
- minimum średnie wykształcenie lub wyższe w kierunku technicznym / administracji
umiejętność obsługi sprzętów biurowych,
- komunikatywność z klientem,
- zdolność analitycznego myślenia.
Dodatkowe uprawnienia i umiejętności mile widziane:
- doświadczenie/kwalifikacje związane z systemu zarządzania jakością ISO 9001,
- certyfikaty, uprawnienia, autoryzacje producentów lub inne branżowe,
- prawo jazdy kat. B,
- referencje z pracy na podobnym stanowisku.
Wynagrodzenie :